lördag 24 oktober 2009

Storstädning med stort S och no more gnäll

Storstädning av mitt arbetsrum pågår. Storstädning med stort S.
Det blir bättre, jag är på gång. Det tar bara lite tid :) Jag ska inte gnälla mer.

Här har vi lite " före städning-bilder"








Mitt upp i mitt projekt "Storstädning" får jag ett slag, en smash i ansiktet, mitt i magen. Livet.

En röra av det slag, som jag har i arbetsrummet, spelar mindre roll.Ingen roll alls faktiskt. Bara livet får gå vidare för de jag bryr mig om.

/
Gunilla

7 kommentarer:

Mya sa...

hej söta vännen. ja där kan vi ju inte sitta o scrappa ;)
skrattade gott när jag såg att du ifrågasatt diskmedlet :)
blir lite orolig för ditt slag i magen. ifall du vill prata så är det bara att ringa. massa kramar mya

Linda sa...

Men du har ialla fall nånstans att hålla till på golvet/köksbordet och då måste jag städa efter mig... och det är såååå tråkigt och jobbigt...

Victoria sa...

Vet du...stökigt eller inte..det syns i alla fall att du pysslar, grejar, har fullt upp och här är uppenbarligen en stor, rolig del av ditt liv!
:o)
Så kan man också se det! (hehe)

KRAM på dej!

Mya sa...

hej igen vännen!!!
eftersom jag vet att du kör utrensningar då och då och är helt skoningslös när du gör det så vill jag kolla lite grejer med dig. om du ska sälja foamstamps så måste du höra av dig. jag är ute efter ett speciellt alfabet. å sedan var det det där med mappvagnen??? ville du sälja den? kram

Vixen sa...

Trevligt att se att fler har pysselsakerna utspridda och inte bara jag, du verkar ha ett jättemysigt rum att pyssla i

jojo sa...

bättre stök än städat jämt, då et man att man använder det iaf:) Men det e klart att ha det någorlunda städat e ganska skönt också....om man nu orkar att ta tag i det,... ha de bra kram

Sandra sa...

Så Roger kan firas på söndag alltså? Eftersom det är fars dag menar jag :)