fredag 11 september 2009

Sponsring av Polenresa - Stenbackeskolans 9:e-klass

Jepp.

I webbshopen finns nu smycken, där försäljningen oavkortat går till klass 8/9 - Stenbackeskolan - till deras resa till Polen våren 2010. Shoppa på.

Jag är en riktigt slapp bloggerska. Tiden och orken räcker inte till.
Men, nu har Mami design en egen domän. Grejor är på gång hoppas jag. Om inte, så blir det väl något annat. För det måste det bli.

Livet går sin vanliga gång här hemma. ME är skit med stort S. Min familj är underbar. Vädret är härligt, katterna har haft loppor och hönornas ägg käkas upp av skatorna. Smyckestillverkning pågår. Köttbullarna och mozarellabiffarna är efterlängtade. Äpplena väntar på att bli äpplemos, skräpförrådet vill bli rensat och jag orkar som vanligt, inte alls.
Vad mer kan man önska sig?
Tja. Livet kunde varit värre. Yihaaaaaa....

Jag är "Good enough"
Jag bara är det.

/
G

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är bäst mamma!! Älskar dej!
Puss och kram Mullerull =)