fredag 13 oktober 2006

Scrappar mitt liv

Jag har dille på att scrappa gamla kort. Jag tror att det beror på att jag måste påminna mig själv att jag har haft en barndom.......Och att det emellanåt var hyfsat bra, allt beror ju på vem man jämför med. Jag behöver fokusera på det ljusa i min historia.
Tidigare ikväll så skickade jag över en hel hög med foton till ExtraFilm. Det ska bli pappersfoton som jag ska scrappa. Många svartvita med släkten och lite nyare foton. Jag har visserligen rätt mycket i min "lunchbox-med-foton-att-scrappa" men det behövs alltid mer att välja mellan :))

Helgen är här och den ska vara rätt lat har jag bestämt mig för. På söndag kommer sambons dotter hit och ska äta middag. Vi ska fira henne lite, för hon fyller år i slutet av oktober. Jag har handlat mat och vi ska äta potatisgratäng och fläskfilé. Lite vitlöksfrästa champinjoner blir det med. Och äpplepaj efteråt.

Ska jag bli fru Forsling nu eller? Jag och sambon (läs; Gunilla) är så lata o slöa och får aldrig tummen ur o gifta oss. Nu har jag återigen skrivit ut hindersprövningspapper och namnändring. Så...nu har vi dryga fyra månader på oss.
Puss på dig älskling, nu får det blir gjort. Älskar dig Bruno!!!!!

Smakprov på foto som jag beställt...jag var galen redan som liten! Kan väl tillägga att frisyren jag har på kortet påminner väldans mycket om hur jag ser ut nuförtiden när jag är nyvaken. Och då är det ju ett under att sambon vill gifta sig med mig *fnissar*


Den här layouten/albumbladet gjorde jag färdig nu ikväll. Min lekisgrupp:)


/
Gunilla

3 kommentarer:

Cia sa...

Äntligen bröllop!! Roligt att höra vännen :-)

KRAM

Zara sa...

Åh vad roligt att höra att du ska bli FRU, grattis!!!
Kram

Zarah sa...

Grattis till det blivande namnbytet, raring!! :D

Ps... gud vilken SÖT liten "badjävel"!! :D