lördag 21 oktober 2006

Lessen i ögat

Sjuk. Tråkigt, tråkigt o återigen tråkigt. Skrällhosta och feber. Och jag som skulle på tjejkväll med scrap just ikväll. *grååååta*. Jag hade sett fram emot denna kvällen och så kan jag inte gå.
Igår låg jag i sängen större delen av dagen och läste o sov. Idag har jag legat i sängen i princip fram tills nu och läst. Jag älskar ju att läsa och tur var väl att jag var på biblioteket i onsdags och fyllde på förrådet. Men nu är jag uttråkad!! Att vi har sovrum/scraprum på samma ställe gör ju inte saken bättre. Ligger där i sängen o tittar rätt fram på alla underbara prylar som ligger i hysteriska högar. Jag MÅSTE städa! Men jag orkar inte. Inte idag. Kanske imorron.....

/
Gunilla som tycker lite synd om sig själv

3 kommentarer:

Agneta sa...

Ingen höjdare att ligga sjuk när man har tänkt sig något annat. speciellt inte när det är pyssel-relaterat det där andra. :)

Krya på dig!

Zarah sa...

*kramar massa på*

Krya på dig, sötaste!

Cia sa...

Skickar ett stort gäng krya-på-dig-kramar

Cia