tisdag 4 maj 2010

Tycker inte så väldigt mycket om....

Jag tycker verkligen inte om en viss auktionsajts uppladdningsgrej. Det skiter sig hela tiden med den. Tuggar o tragglar o jag blir sur o irriterad minst sagt. Och ändå försöker jag att få den att fungera. Jag lyckas ibland. Var och varannan gång somnar jag och kommer inte ihåg var jag var sist. Risken finns att auktioner blir dubbelregistrerade. Skit rent ut sagt. Jag tror att jag ska ägna mig åt något annat.
Inte bra, eftersom jag har massor med smycken som ligger på hög. Och jag vill gärna åka på semester med maken.
Några dagar hade varit trevligt. Mellan trädhuggning,fasadmålning,gräsklippning,vedomhändertagande och ogräsrensning av STORA mått (som fru G inte orkat med). Ge mig en vecka av egoism och icke-matlagning-städning-tvätt-och-tristess)
/
G

Inga kommentarer: