lördag 17 maj 2008

Lättjefull Gunilla

har svassat runt lite lagom här hemma. Pussat sambon, plockat, pratat med hönorna och katterna och haft lite resfeber. Handlat lite till på Torp. Åh, vilken skön lördag. Stekte kyckling till middagen redan strax efter 11.00 och lyssnade på smäktande musik. Lite såndär kärlekskrossarmusik. Inte för att jag behöver det, men ja...jag gillar CD:n. Middagen blev stark. Jag snörvlade. Tror bestämt jag slant med burken med Sambal oelek.

Jag har pratat i telefonen idag. 1½ timma nästan, med superrara Hanna.(hon är väldigt rolig att prata med och skrattet bubblade i magen även när jag lagt på luren. Hon är i klass med min syster) Maten hann bli klar och vi avslutade samtalet. Efter det samtalet var jag så scrappeppad (tack Hanna:) ) så jag har gjort färdigt en LO och två till är snart klara. Och klockan är inte ens fem på eftermiddagen. Lördagskvällen är nog bokad framför/vid scrapbordet. Sen måste jag nog ta en tur in i nån scrapaffär o leta efter grungeboard. Jag har inte haft någon scrapinput på länge, nya produkter är främmande för mig. Men nu, ja...jag tror att jag nog är lite sugen på nåt nytt och "modernt".


En LO med min äldsta dotter Sandra. Fotot är taget om jag inte har helt fel, i Lysekil alldeles nyss. (givetvis har jag snott det har Sandra själv. Hon är en bättre fotograf än vad jag är. Fast..det här fotot har nog hennes kompis Niklas tagit när jag tänker efter.)

Raring...du vet att jag älskar dig. Du är en av mina fyra prinsessor.


/
Gunilla - tillbaka till scrapbordet

4 kommentarer:

Hanna sa...

Det är DU som är superrar, tack för en härlig pratstund. Ja, prova grungeboard, det är kul att jobba med. Kramar i massor till dig.

Sandra sa...

Å, den blev ju jättefiiin!
Jag älskar dej med!
Pusselipuss

Mya sa...

Snyggt!!!

ponerat sa...

Jag kan tänka mig hur det tjattret måste låtit :)

Ni är mina goingar båda två! Fast jag är inte så mycket för telefon direkt.