torsdag 20 juli 2006

Racer-Gunilla är i farten....inte

Dålig med uppdatering av bloggen. Hm....ja ja. Så kan det vara.

I lördags blev vi hundvakter. Susanne o Peter skulle iväg o undrade ifall vi vill vara hundvakt åt Sussi - schäfer. Ja, det ska väl gå bra, sa jag. Jag är inte en hundmänniska. Inte det minsta faktiskt. Vad händer? Jo, jag blev alldeles kär i denna hund. Kort sagt; hon är fantastisk. Morris är INTE glad, men imorron så blir livet som vanligt igen för honom.






Jag har jobbat några dagar. Tur att det finns bärbara bordsfläktar! Nu är jag ledig fyra dagar och det känns så skönt. Imorron kommer Sandra (äldsta dottern) o stannar över helgen. Vi ska slappa, äta god mat, måla lite fönster (hmm...jag ska iallafall måla, ska fjäska med Sandra att hon hjälper mig lite)Sen ska vi päääääärla. Jag ska försöka scrappa lite också. Nu är det alldeles för många veckor sedan o det kliar lite i fingarna. Har lite nya grejor jag vill använda och en hel hög med nya kort. Det om nåt borde väl få igång inspirationen (nåde den som säger att det inte hjälper....)

Sambon o jag slappar ikväll. Kom hem från jobbet o var helt slut. Gjorde det enkelt för mig o värmde middag i mikron. 1 st weight watchers - nån GI-varint med fetaost, oliver o pasta. Otrolig god!!! Sambon fick nåt läbbigt kött. Urk. Men han såg nöjd ut o det är väl det viktiga *s*.

Har gjort lite smycken veckan som gått. Se i min fotoblogg vad det blivit.

/
Gunilla, som just nu mår hyfsat

1 kommentar:

Zarah sa...

Välkommen tillbaka! Du har varit saknad!

Vilken härlig hund - och vad skönt att du mår bra!

Stora kramar från/
Zarah