lördag 1 juli 2006

Börja om från början...

Börja om från början, börja om på nytt
Varför ska man sörja, tider som har flytt..
eller hur den nu går, den låten..??

Jag är rätt klantig. Därav att alla mina inlägg försvunnit. Men, varför gråta över spilld mjölk?

Varmt o svettigt. Har slappat idag. Sambons dotter med man var här idag o vi grillade fläskfilé. Till det åt vi potatisallad, fransk tomatsallad, baguetter, brie, marinerade vitlöksklyftor och mineralvatten. Efterrätt; jordgubbar och vaniljglass.
Efter de åkt, somnade jag o sambon i "vagnen", vyssade av fågelsång o sus i träden.

Jag har varit lite ordningsam idag. Städade ordentligt bland mina pärlattiraljer. Nu är det bara scrapbordet som behöver städas. Bävar för det!! Men, varför göra sånt idag som man kan skjuta upp? Det är en dag imorron med.

Snart kommer lite bilder från vad som hänt den sista måndaden, jag lovar.
/
Gunilla

2 kommentarer:

Zarah sa...

Varför göra idag det man kan skjuta upp till imorron - det är och har alltid varit mitt motto! *är såååå dålig på att få saker gjorda*

Kram

Zarah sa...

Åh, jaaaa! Pärlsystrar - vad FINT! Jag vet var jag ska handla smycken! :D