lördag 8 augusti 2009

Latast i världen

Häromdagen fick jag två presenter. Jag fyller inte år förrän i september, så jag vet inte varför jag blev uppvaktad. Kanske för att jag är så rar;)
Först ut var min raraste pappa. Han kom först med en datormus. Eh....tänkte jag. Han gick tillbaka till bilen och hämtade en stor kartong. Med orden "jag tyckte det var dags nu" så lämnade han över denna:


På eftermiddagen kom Bruno hem med ett par stora kartonger i bilen. Han hade med sig något jag velat ha i flera veckor:


Jag känner mig bortskämd.
/
G - i solstolen, under parasollet med nya laptopen i knät. Vilar, andas och jag tror blodtrycket iallafall inte är över 170/110 idag.
(imorron ska jag fotografera altanen)

3 kommentarer:

Linda sa...

Nämen vilka bra presenter.. bara sådär.. det är ju då dom är som allra bäst. När man minst förväntar sig nåt.

Helen sa...

åh Va roligt för dig..vilken fin altan..du behöver bli bortskämd..
kram

mia.t sa...

Det var absolut för att du är så rar som du fick dessa fina presenter :0) Vad kul !!
Kram