måndag 27 juli 2009

Arbigga

Idag blev jag lite ilsken när jag jobbade. Min arbetskompis hävdade däremot att jag blev arg (på henne)
Så här på kvällskvisten, har jag dåligt samvete. Väldigt dåligt samvete och funderar på en ursäktspresent som passar personen i fråga. Jag är inte den som visar min ilska så där rätt upp och ner. Eller, har inte varit. Jag är snäll. Eller, jag brukade vara snäll. Trodde jag.

Får man skylla på PMS när man snart är 45 år?

/
Gunilla som har kramats och sagt förlåt. Nu är jag snäll igen. Jag lovar.

2 kommentarer:

Maia sa...

Kanske hade du orsak att bli arg. Man ska inte undertrycka allt heller. Viktigt att veta varför du blev arg. Hade du fel kanske en present är OK. Hade du rätt... ja, då kan hon få en present för att hon blev ledsen. :-)
Presenter är alltid kul, både att ge och få, eller hur?
/Maia
som alltid måste diskutera allt ;-)

Helen sa...

Du Är alltid snäll, och ska nog inte ha dåligt samvete för nåt..varför ska du ha det...ibland kan faktiskt någon annan fel.....