söndag 17 maj 2009

Lite bilder från Rhodos

Utsikt från balkongen.


75 meter ner till Windy beach:


Tecken i sanden :)


Älsklingen:

En älskling till(och bildbevis på att Josse badade i havet....brrrr...)


Jag tappade bort mina solglasögon första dagen, jag gick omkring och kollade så här i två veckor:


Del av ringmuren - Gamla stan. Jag älskar gamla murar!



Även små båtar har en plats i hamnen:


En typisk grekisk parkering:


Strandpromenaden:


Puss mitt lilla knyte:


Jag saknar:

/
G

4 kommentarer:

Maia sa...

Å, Rhodos. Hade glömt hur fint det faktiskt är...

Linda sa...

Men så underbart... ni måste haft det toppen!

Mya sa...

åh det ser helt underbart ut. förstår att du saknar det! men tänk att nu har du den svenska sommaren att se fram emot :) kram o puss mya

Victoria sa...

Åhhh...Rhodos...minns det som igår...hehe...men när VAR det egentligen? 1986 tror jag bestämt! Oj, vad tiden går!
Rhodos är härligt och dina bilder är URHÄRLIGA!

KRAM