onsdag 20 maj 2009

Gravidkulor, tags o ringar

Den här bloggen kommer nog att bli en reklamblogg.

Idag har jag shoppat från ett land långt bort. Det är en ny erfarenhet och jag hoppas innerligt att det blir en positiv sådan. Lite nervöst känns det, jag har ju bara handlat från USA innan (när det gäller utrikesshoppar)
Jag gjorde en liten beställning denna gången. Funkar det bra med leverans och alla avgifter så ska jag göra en stooor beställning nästa gång.

Fyra st olika sorters tags i olika storlekar, silverkulor-gravidkulor och släta ringar (fingerringar) hamnade i varukorgen. Allt i äkta silver.
Nu ska jag sätta Bruno i arbete. Han måste svetsa ihop ett stansstativ till mig.
Gravidkulorna innehåller en liten klocka som pinglar. Man bär smycket med silverkulan långt ner på magen så att bebisen där inne hör ljudet. Visst är det gulligt. (och så är det poppis)

Mer information hittar du här

/
Gunilla

1 kommentar:

Helen sa...

Du är så duktig och modig, ja, du kan helt enkelt allt! INGA PROTESTER TACK!
Jag älskar mitt halsband..och alla som ser det tycker det är så fint, o gulligt...
kram