lördag 21 februari 2009

Filmtajm.....

En sån lat dag idag. Vaknade med huvudvärk. Gick upp, klädde på mig, gick o la mig igen i soffan och sov i ett par timmar. En fridfull, mjuk o skön sömn.
Resten av dagen har gått i slowmotion, men jag har inte känt mig stressad utan dagen har bara flytit på låååångsaaaaamt o behagligt.

Ett par timmar har jag suttit vid datorn och kollat videoklipp. Jag har fotat lite smycken och även vårt nya gästrum. Eftersom jag inte har något bättre för mig nu, så lägger jag ut lite av varje.
Håll tillgodo.

Gästrummet:





Jag har fyra döttrar som ni vet. En av de är en riktig pajas i alla lägen. Här är hon....Sandra:

Ser ni inte videoklippen, så jobbar jag för fullt på att få de att funka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh va fint gästrummet blev! Jag längtar tills jag kommer ut till er och sover över!! :) Då ska jag sova där!!! :)

(Länkar inte till min blogg med denna kommentaren, vill inte skämmas mer än jag redan gör över att jag sa att du fick lägga ut filmen, haha...fast den syns inte än..jag väntar, och skäms lite till i förväg)

Puss!

Helen sa...

åh, spännande att få se sandra fjanta sig..hoppas du får det att funka snart..hi hi