fredag 9 januari 2009

Nya grejor....

Fyrkantsstav med plats för fyra ord/namn - försilvrad metall med lite rå yta


Denna stav är med icke oxiderade bokstäver:


Och denna är med oxiderade bokstäver:

59:-


En tag i äkta silver - 35 mm lång och 9 mm bred.


89:-

Alla gillar kanske inte silver, då finns bl a detta hjärta i antikgulds-finish (mer guld o antikguldfärgat är på ingång)

45:-

De senaste fleecedjuren är:

Sköldpaddan:



och

Pingvinen:




Slutligen så har jag gjort ett par provstickor till kakor och potatis:




Nix pix...dags att laga middag (pasta med räkor)
/
Gunilla

8 kommentarer:

Mya sa...

du kreativa männsika :) du inspirerar till max!
jag vill oxå sy djur! hur ska vi lösa det?

Helen sa...

Åh, pingvinen är ur sör!! ...Jag ska önska mig en sån där provsticka när jag fyller år..om man nu får önska sig nåt då...

kram
Helen

Helen sa...

Söt ska det va

Mya sa...

vet du vad jag kom på... kanske skulle du fixa en träff. jag vill träffa massa goa folk och bara mysa och prata... passa på nu när jag inte har ngt att plugga till ;) kram

Anonym sa...

hej gunilla, en sån där besökräknare du har på din blogg, kan du hjälpa mig å fixa de på min? ja har försökt mend e funkar inte...*suckar*
jättefina grejer du pysslat!

Eva sa...

Oj vad du är kreativ! Och blogga gör du också... jag har varit sorgligt lat och obenägen till bloggande länge nu. Tänkte skärpa mig nu!

De där stavarna gillar jag! Hänger man dem på en lädersnodd eller hur fungerar det? Säljer du sådana också i så fall?

Anonym sa...

de e lugnast nu på dagen innan fredrik kommer hem, dom 3 äldsta e på dagis har bara pluttarna hemma, annars kan ja ge dig mitt log in...? du e jättesnäll tack gunilla!

Anonym sa...

Hej Gunilla!
Long time no see eller hear i vårt fall;o)

Gillar verkligen pingvinen!! Han skulle trivas bra på mina breddgrader. ;o)

Grattis till giftermålet!! Jag är relativt nygift själv....

Många stora långa kramar!!
Erika Kjellsson