fredag 22 augusti 2008

Mina stjärnor

Elin och Josse - mina söta stjärnor! När jag ser de här fotona, så får jag nästan tårar i ögonen. Om ni visste vad jag älskar er!!



(stripsen vid sidan av fotona har jag gjort själv. I lööööve promarkers!!)

Med risk för att bli strypt, så lägger jag här ut en LO, med ett av mina barn för många år sedan. Säger inte vilket barn det är. Nån måtta får det vara på hur mycket jag lämnar ut döttrarna. Hrmfff.....

Dottern på bilden är mycket, mycket trött efter en lång födelsedagsdag. Det syns va?? (fnissar...sorry gullunge.Kunde inte låta bli o scrappa fotot)



/
Gunilla som har en skön, lat o fridfull fredag

1 kommentar:

Mya sa...

hahaha... undrar vem det är??? tror jag kan gissa...

Jag är så avis på dina promarkers, jag vill oxå testa, men jag kan inte köpa mer sånt, distresserna använder jag ju inte ens...
kramkram

Ihhhh på måndag börjar allvaret