fredag 20 juni 2008

Midsommarafton och försvunna inlägg

Jag trodde jag var teknisk. Är tydligen inte det, jag som ansåg att jag var/är datateknikern här hemma. Ja, ja. Vad är väl försvunna inlägg. Orkar inte lägga upp de fyra som är borta, eftersom jag knappt kom ihåg vad jag skrivit om. MEN...det senaste var kortet jag fick från Maria:
, min scrapguru.
Vi blev så glada för kortet och det pryder nu vår blåa skänk i matrummet.




Midsommarafton och vi (jag och min rare make) är nu ensamma. Josse är iväg ikväll med sin pappa, Carolina är i Halmstad, Sandra gör nåt...vad?? och likadant med Malin.
Min pappa har varit här och ätit mat idag. Jag stekte köttbullar kl. halv tio i morse och sen gjorde jag Jansons frestelse och lite annat. Så nu, nu är det lugnt, tyst och fridfullt. Bruno läser en bok och jag lyssnar på musik och eh...sitter här vid datorn. Bara en kort stund. Nu ska jag sätta mig o scrappa eller nåt. Och andas. Det är lätt att glömma att andas när det är mycket.

Mitt inlägg om att jag fått jobb i sommar försvann också. Ja, jag har fått ett vikariat i sommar, fyra veckor bara, men ändå. Jag är jätteglad. Det är som administrativ assistent på ett äldreboende här i stan. Jag gillar ju pappersjobb, datorer, pennor och kontorsstolar, så det passar mig perfekt.

Ha en skön helg allihop
/
G

2 kommentarer:

Ellen sa...

Heej gunilla, det är ellen xD

Mya sa...

Hej sötis, så du scrappar du! Härligt, det gör jag med :) Va kul att ni blev glada för kortet :) Kram Maria