torsdag 25 oktober 2007

Gott o blandat

Lite bilder från i lördags kommer här. Lite synd att jag inte fick tillåtelse att lägga in videoklippen. Men, eftersom jag är en snäll människa, så respekterar jag er önskan Sandra o Maria. Jag får titta på de själv o fnittra.

Sandra, Marie, Maria och Helena. Jag stod för fotograferandet.



Maria fotograferar:


Maria ser arg ut på mig....





Och slutligen ett bevis för att Sandra haaaaar grönt i sina ögon.(okej, jag ger mig)




Sambon kom hem från Värmland i hyfsat skick. Nu är han gipsad och sjukskriven i flera veckor. Så kan det gå när man murar skorstenar.

Traderaauktionerna går bra, jag är drygt halvvägs till en robban eller sill. (Eva....en silhouette är ingen korsett och craft robo är en...ja iofs, en slags pysselrobot. Bägga är maskiner man kopplar till datorn så kan man skära ut fonter/bokstäver/figurer/allt möjligt) Om en halvtimme går ett gäng ut o då har jag att göra några timmar. Packa, slutmail, bla bla bla.

/

G

3 kommentarer:

myamia sa...

Va roligt vi hade... =)=)=) vill träffas så fort som möjligt igen ;) KramMaria


ps. du får maila alla bilder och filmer till mig,,,, nyfiken!

Eva sa...

Är det det berömda scrapbordet det där? Wow, du har ett helt rum att sitta och scrappa i! Sån lyx... Jag får väl, om jag lyckas komma igång nån gång hålla till godo med en pappkartong och plocka upp och ner på matsalsbordet eller nåt...

Maia sa...

Vilket litet himmelrike...
/Maia