fredag 1 juni 2007

Tillbaka i Sverige

En helt fantastisk vecka har vi haft. Sol, värme, god mat, underbart land och jaa....alldeles, alldeles underbart.
Det är skillnad på att andas och att verkligen andas. Total avkoppling. Det största bekymret var vilken restaurang vi skulle välja att äta på.

Väl hemma så har jag tagit ett beslut. Som Bruno säger, så måste man ibland våga ta språnget. Och det har jag gjort nu. Vet inte vart mina steg leder, men att jag har vänner o familj vid min sida gör att jag känner mig tryggare.
Jag står nu till arbetsmarknadens förfogande, har alltså slutat arbeta i affären. Kommer vara kvar till o från ett par veckor för att avsluta lite av det jag rört i.
Jag är väldigt tacksam mot Susanne för den här tiden jag fått arbeta för henne (1½ år)Det har varit lärorikt, stressigt, givande och roligt. Jag har lärt känna kunder som blivit mina vänner. Men, nu är det dags för mig att gå vidare. Tack Susanne o Peter och tack alla goa kunder jag träffat o talat med på telefonen!!

Lite foton:

Bruno vid poolen med en kall öl:


Jag solar:


Fantastiska Myrtos bay:


Serpentinvägar, på väg mot Fiskardo:


Slutligen; citronträd:


/
Gunilla

4 kommentarer:

Kristin sa...

Välkommen tillbaks till Sverige =)

Det ser underbart härligt ut på bilderna!

Vad roligt att du vågar göra något nytt, önskar att jag själv var lika modig =)

Kram, Kristin

Sandra sa...

Hehe, ja ikapp dej är jag nog allt snart ;). Det är ju fint väder nu, och jag börjar ju inte jobba förens 16. ;) Ses sen.

lillasyster sa...

Åh, va härligt ni haft...mmmm..jag vill också ha kul!!!!!
Ses på lördag!
kraaaaam lillasyster

Åsa/asamia sa...

Verkar som ni haft en kanonfin semester! Lycka till i framtiden, hoppas det väntar ett spännande och roligt jobb bakom nästa krök på din väg.