tisdag 15 maj 2007

Konstaterande en tisdag

H&M, Kapp-Ahl och Lindex har bikini-designers som inte alls förstår sig på kvinnor och deras kroppar. Speciellt inte kvinnor som fött och ammat barn.

Ja, nu är jag ledig. I två veckor!! Jag skuttade och tjoade imorse när vi varit i hönshuset. Josse tittade på mig som om jag inte var klok. Jag tror hon tänkte "inte en dag försent att hon får ledigt...hon verkar behöva det".

Helgen som gått har varit helt otrolig. Jag har skrattat så tårarna runnit och jag har t o m ont i skrattmuskelerna. Fredag eftermiddag vid halv fyra-fyra dök Maria upp en "snabbis". Med sig hade hon världens sötaste hund; Viggo. Han blev smått galen allt eftersom kvällen gick. Men, så underbar. Maria åkte kl halv tolv. Supersuperkul och jag fick gjort en LO, nästan. Maria gjorde en LO med ett foto på mig. Tyvärr fick inte hela plats i scannern o sen så blev det lite färgskillnad i det vita. Runt om LO:n har hon målat med grön akrylfärg. Grönt...så klart. Vilken annan färg föredrar denna tös...??

Marias - Myamias LO: (vad kommer nicknamet myamia från förresten...??)


Lördag eftermiddag kom Helena på en miniscrapträff med mig och Sandra. Vi var lata så vi köpte pizza till middag o sen scrappade vi till 24.00 nästan. På söndagen var jag alldeles euforisk. Tänk vad mycket vänner gör! *.

Malin:


Sandra o Mikael sommaren 2003. Sandra ser lite så där lagom kaxig ut. Och bara 18 år gammal:


Josse i gräset:


/
Gunilla

2 kommentarer:

Kristin sa...

Jättefina LO's som vanligt =)

Vänner kan verkligen göra en överlycklig. Jag håller med dig fullkomligt!

Hoppas du får två underbara veckor, det verkar ju som att du behöver dem ;)

Kram, Kristin.

myamia sa...

Nämen, så kul att få se sin lo här ;) Kul att du gillade den! Du har ju redan fått kommentarer om dina lo:s på msn, men det tål att sägas igen. Du är gööör duktig, jättefina allihop!
Kram Maria