fredag 29 september 2006

Ska demonstrera

Hata huvudvärk, hata huvudvärk. Suck o megasuck.
Vaknade utvilad imorse. Har sovit riktigt bra inatt, tack vare att jag betalade räkningarna igårkväll. Varför drar jag alltid på det in i det sista? Jag borde lära mig att det inte hjälper att stoppa huvudet i sanden. Ja, ja..sen låg jag o sambon o löste korsord. Körde fast rejält och då gav vi upp. Sen sussade jag som ett barn. Ingen huvudvärk alls första minuten efter jag vaknat. Sen kom den bara. Ett hugg i nacken o sen var det kört. I med dubbel dos medicin och på med Ormsalva o sen ispåse runt nacken. Har inte tid med huvudvärk idag. Ska jag vara ärlig, så har jag aldrig tid med det. Ska jobba med webbutiken några timmar idag hemifrån o sen ska jag jobba i affären i eftermiddag. *gråååååta*
Japp, sånt är livet. Det går väl över.

Var till en ny läkare i förrgår. (vet inte hur många jag haft de sista fyra åren...lite jobbigt o dra hela historien om o om igen) Nu hoppas jag få ha kvar henne, för hon var jättebra. Nu ska det göras en utredning på mina feberslängar jag har alldeles för ofta. Fyra rör med blod fylldes o svar får jag på dessa om ett par veckor. Jag hoppas det inte är nåt allvarligt.

Bygget går framåt så sakta. Jag har målat tre dörrar, ett par lager färg ska på till innan de är helt klara. Sambon måste snabbt isolera klart i källaren, så vi inte fryser fötterna av oss i höst o vinter. Det gör att vi inte kunnat göra klart övervåningen. Tålamod Gunilla, tålamod......

/
G

Inga kommentarer: