torsdag 3 augusti 2006

Har jag ett liv eller inte...det är frågan

Ja om jag nu syftar på blogglivet. Nja, det är väl tveksamt. Har inte så mycket o komma med om jag inte skaaaapat något. Fast halsband har jag gjort en 5 stycken eller nåt. Men inget scrappande alls.

Vad har hänt?
Jo,jag har gått ner i arbetstid och förra helgen var jag frisk. Jippi...första friska helgen på ett par månader. jag målade en massa fönster, babblade med sambon o åt god mat o livet var så skönt så det gjorde nästan ont. Veckan efter var jag pigg som en mört, nästan iallafall. Nu inträder några dagars ledighet igen och oj vilka planer jag har. Idag har jag klippt mig, var ner till jobbet en sväng o uppdaterade webbutiken supersnabbt, handlade lite, plockade upp Josse o Pernilla som gått på stan en sväng o sen hem i ett huj. In med maten i ugnen, sleva in maten ner i magen, in med disken i diskmaskinen, svabbade av lite köksbänkar o sen....sen...RAKA vägen upp till mitt SCRAPBORD!!! Två veckor sen sist. Ja...12 dagar om jag ska vara noggrann.


Två LO:s på en timme, inte så avancerade. Men..det är inte det som räknas. Jag njöt av att sitta o lyssna på musik och plocka o skapa.

En av mina älskade syskonbarn:



En till av mina älskade syskonbarn, modell mindre:




Otålig på att vårt utbygge ska bli klart. Det dröjer nog ett tag. Jag har lust o packa mina hobbysaker i lådor o sätta mig på de o vänta o fråga sambon...är det klart snart? Hur långt har vi kvar? Hinner vi innan oktober? Nej...han ska INTE känna sig stressad alls...*skäms lite* Hjälper till det jag kan o det är inte så mycket mer än att måla. Och måla igen o igen. Usch, jag är en otålig människa.

/
G

2 kommentarer:

lillasyster sa...

"du scrappar så bra"... (melodi du ljuger så bra)
kram

Zarah sa...

Superfina sidor, hjärtat!

Kram!